21 اردیبهشت اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟ با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس...ادامه مطلب
21 اردیبهشت اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟ با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس...ادامه مطلب
21 اردیبهشت آیا همه کالاها، شامل مهلت ۱۰ روزه گارانتی تعویض، میشوند؟ بیگی شاپ برای کلیه محصولات خریداری شده از طریق سایت، ۱۰ روز فرصت برای بازگردا...ادامه مطلب