
ارسال تیکت جدید
پیگیری تیکت- با سلام و احترام
- با تشکر از شما بابت استفاده از سیستم تیکت فروشگاه بیگی شاپ ، جهت سهولت در کار و با توجه به حجم بالا کارمندان بخش پشتیبانی پیشنهاد میگردد از سیستم تیکت برای امور پیگیری و پشتیبانی همانند ( پیگیری سفارش ، پیگیری گارانتی و خدمات پس از فروش ، دریافت کد رهگیری مرسوله پستی و پیگیری امور مالی ) استفاده کنید این سیستم در ساعات اداری توسط کارشناسان ما مانیتور و به تک تک درخواست شما کاربران محترم فروشگاه بیگی شاپ بصورت ویژه رسیدگی خواهد شد. با تشکر از همکاری خوب شما :)
-
مدت زمان پاسخگویی 24 ساعت می باشد.
-
برای خرید اقساطی چه مدارکی مورد نیاز است
خرید اقساطی به 2 روش امکانپذیر است
1- اگر طرح اقساطی از طریق خود بیگی شاپ باشد،برای خرید اقساطی هیچ مدرکی مورد نیاز نیست. شما نصف مبلغ را پرداخت کرده و آن محصول برای شما نگهداری میشود سپس در روز ارسال یا آماده شدن وجه شما بعد از واریز ارسال انجام میگیرد(این طرح معمولا برای محصولات ساختنی چوبی مانند مبل، میز و ... فعال می باشد)
2-اگر درخواست خرید اعتباری از طریق اسنپ پی یا دیجی پی و ... را دارید در قسمت پرداخت گزینه های مربوط به آن ها را انتخاب کنید. -
محصولی خریداری کرده ام که فروشنده آن بیگی شاپ می باشد اما کارت گارانتی ارسال نگردیده است
محصولاتی که فروشنده آن بیگی شاپ می باشد و دارای گارانتی است از روز خرید تحت پوشش گارانتی می باشد و کارت گارانتی ارسال نمی گردد
-
مهلت مرجوعی محصول چند روز می باشد؟
در حال حاضر مهلت مرجوعی در بیگی شاپ 10 روز می باشد
-
مهلت مرجوعی تموم شده آیا راهی هست؟
متاسفانه خیر
-
با خرید چه مبلغ سفارش، ارسال رایگان می شود؟
با خرید 2.000.000 تومان به بالا